hiçbir vazgeçiş bir son değil!

Sana çok hayran olduğunu ve sevdiğini söyleyen birinin senden vazgeçtiğini görmek gerçekten büyük bir hayal kırıklığı yaratıyor.. ama ben de birilerinden vazgeçtim hem de çok defa.. ancak sana çok hayranım, çok seviyorum gibi çok umut vaad eden sözler söylemedim hiçbir zaman.. kafamda bir resim çizmiştim sonra baktım ona uymuyor belki de ummadığım bir tavırdan dolayı vazgeçtim.. belki de benden vazgeçen kişi de onun kafasında yarattığı ben”e daha sonra uymadığımı görünce yaşadığı hayal kırıklığından dolayı benden vazgeçti.. ya da kafasında çok yüksek bir yerlere yerleştirdi beni ve zihni kıyaslamaya girince ve kendini daha aşağıda bir yerlerde gördü ve takip eden hisler yetersizlik olunca belki bunlarla başa çıkamadı.. artık senin varlığın onun iyi hissediş değil de kötü hissetme sebebi oluyor ve senden uzaklaşmaya başlıyor bunların hepsi bir olasılık, varsayım, belki de sebep bunlardan hiçbiri.. kimbilir? insan zihni öyle karmaşık olabiliyor ki.. iletişim kurmaktan kaçınca karşıdaki kişi bilemiyorsun işte böyle tahminlerinle kalakalıyorsun.. o üzüntüler yaşandıktan, o acının içinden geçtikten sonra anlıyorsun ki, hiçbirşey ya da hiç kimse senden daha değerli değil.. bu da bir deneyim sadece ve bu deneyimin hediyelerini alıp yoluna devam ediyorsun..

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın